shop 0

Vaner og mentale værktøjer

GRATIS INSPIRATION

"VÆR NYSGERRIG. UNDRENDE. OG DU ER PÅ VEJ"

Fokusér derfor ikke kun på, hvad du spiser, men også på, hvorfor du overspiser.



Psykolog Lotte Quist Michaelsen & VaneCoach Jørgen Michaelsen

VANETRÆET®

Vanetræet® er et enkelt redskab til at sætte struktur på dine spise-, drikke- og motionsvaner. Med ganske få ændringer kan du skabe markante forandringer. Arbejdet med Vanetræet® skaber overblik over, hvor du bedst kan sætte ind, når du gerne vil ændre vaner.

LÆS MERE

MOTIVATIONSVÆG

Når du skal ændre livsstil, kræver det i større eller mindre grad, at du skal ændre vaner. I den forbindelse kan det være et effektivt redskab at arbejde med mantraer.

LÆS MERE

LUK SPISEKASSEN - GRATIS DOWNLOAD

Skift baggrundsbilledet på din telefon. Lille kærlig reminder til dig, der har brug for at lukke munden på din indre kritiker. Selvbebrejdelser er nemlig ikke vejen til et varigt vægttab.

LÆS MERE

10 BUD TIL VARIGT VÆGTTAB

Starter du altid kuren i morgen eller på mandag? Så stop! Quickfixet findes ikke. Gør noget andet, end du plejer? Endnu en kur er ikke vejen til varigt vægttab. Tværtimod.

LÆS MERE

SUCCESVEJEN

Vil du knække koden til varigt vægttab,
er der én helt afgørende ting, du skal lære.

Denne indsigt gør op med alt-eller-intet tankegangen.

LÆS MERE

SULT- OG MÆTHEDSPENDULET

Vi er alle født med en naturlig sult- og mæthedsfornemmelse. 
Mange, som kæmper med overvægt, har dog mistet evnen til
at skelne mellem reel fysisk sult og andre former for sult.

LÆS MERE

EMERGENCY KIT

Hvad gør du, når trangen til at spise pludselig melder sig? Måske har du lige spist frokost. Du er altså ikke reelt fysisk sulten. Men du har lyst til noget. Tankerne kredser om slik.....

LÆS MERE